JE T’AIME BALMAIN!

Balmain is een van mijn favoriete merken, om te bekijken dan weliswaar, want de stukken zijn voor mij onbetaalbaar. Balmain is sexy, stoer en vrouwelijk. Sinds de komst van Olivier Rousteing, de nieuwe designer van Balmain is er een Mexicaanse invloed te zien in de vorm van barok en bloemenborduursels, goud metallic gecombineerd met wit, zwart en veel denim. Hoge tailles worden afgewisseld met lage taille broeken en zoals altijd heeft Balmain een paar prachtige statement jasjes binnen de collectie. Mocht ik ooit de loterij winnen, dan weet ik wat ik wil hebben😉

Geef een reactie

