ZARA LOOKBOOK MAART

Wat een prachtig nieuw lookbook van maart van Zara. De collectie bestaat uit hele fijne, mooie stoffen, drukke prints, maar ook hele gave basic modellen. Mijn absolute favoriet is de blouse met studs op de kraag en de jurk met de lange fringes eraan. Ik moet wel zeggen dat de collecties van Zara elke keer weer prijziger worden, al gaat de kwaliteit er ook wel op vooruit. Maar vorige week stond ik in Antwerpen met een topje van 49,95 in m’n handen en vond het toen toch wel wat te gek worden, terwijl ik een tijd terug een soortgelijke top voor 27,95 gekocht had. Toch raad ik je aan als je de laatste trends wilt volgen eens een kijkje te nemen bij Zara, want de nieuwe collectie is wel echt prachtig.

Geef een reactie

