LOVE FOR MY NEW NOTEBOOK BAG!

Ik ben echt verliefd op mijn nieuwe laptoptas. Eerder had ik al een laptop tas van Bagsac, zij hebben echt hele leuke exemplaren! Gewoon trendy tassen met een extra beschermd vak om je laptop in op te bergen. En nu liep ik vrijdag in de Mediamarkt en kwam ik deze geweldige tas van Trust tegen. Hij heeft een beetje de look van een Birkin Hermes bag en dat vind ik natuurlijk helemaal leuk. Hij is voor een 16 inch notebook, nu is mijne wel iets kleiner, maar dat kan ook prima. Wat vinden jullie van m’n nieuwe tas?

2 thoughts on “LOVE FOR MY NEW NOTEBOOK BAG!

Geef een reactie

