WEEKLY DAIRY

20120210-104131.jpg

maart-nummers doorbladeren en trends bekijken

20120210-104139.jpg

Nieuw and proud to present: http://www.musicjunky.nl

20120210-104151.jpg

schaatsen😀

20120210-104610.jpg

Met m'n vriendinnetje Charlotte!

20120210-104845.jpg

winterwonderland

Maar weer eens een weekly dairy. Deze week was de eerste week van mijn minor Social Media Design op de University of Applied Sciences(moeilijke nieuwe naam van de Hogeschool Zeeland). Het was een beetje een vreemd begin, maar laten we er vanuit gaan dat dat steeds beter wordt. Daarnaast heb ik een nieuwe website opgericht als broertje van Fashionjunky, www.musicjunky.nl. Hiervoor ben ik ook op zoek naar muziekliefhebbers of kenners die het leuk vinden om af en toe een stukje te schrijven voor de website, mocht je interesse hebben: info@musicjunky.nl😉. Het was natuurlijk een hele koude week en daarom heb ik volop geschaatst met mijn vriendinnen. Superleuk en zo ben ik ook eens sportief bezig, met resultaat dat ik nu verga van de spierpijn, maar ach je moet er wat voor over hebben. Ik ben ook op zoek gegaan naar nieuwtjes op modegebied. Alle maart-nummers van de magazines komen eraan en dit nummer is ongeveer net zo belangrijk als die van september. In de maart-nummers worden alle trends van komend seizoen gepresenteerd en daar zijn we (ondanks dat het -10 vriest) toch best benieuwd naar.

Geef een reactie

