TREND: FELLE BROEKEN

Ik heb ze al in veel winkels zien hangen, de fel gekleurde broeken. Het is voor de durfals en je moet het niet erg vinden om op te vallen in de menigte. Vorig jaar zagen we al veel felgekleurde broeken, maar dit jaar kan je het zo gek niet bedenken of de kleur hangt in de winkel. We zien daarnaast ook veel groene broeken, een moeilijke kleur om te combineren. Draag de broeken met een mooie pump eronder (geen printjes) en draag er een simpele top in zwart of wit op met een jasje. Zo valt je broek op en wordt het niet over-the-top.

One thought on “TREND: FELLE BROEKEN

  1. Ik heb wel een paar keer gekleurde broeken gehad, maar meestal belanden ze onder in de kast, of geef ik ze weg… De enige gekleurde broeken die ik wel nog draag zijn de legergroene en goudkleurige. Ik denk niet dat ik nog eens voor de tweede keer een rode, paarse of gele broek ga kopen hihi🙂

Geef een reactie

