DIE ANTWOORD IN ALEXANDER WANG CAMPAGNE!

Ik ben zelf echt helemaal gek geweest van Die Antwoord, ik draaide hun album grijs in de auto en zong al hun nummers mee. Maar ik was wel verrast dat ontwerper Alexander Wang gekozen heeft om deze hiphopband te gebruiken voor zijn nieuwste campagne. Al vind ik het resultaat echt heel gaaf, ik houd van de muziek en vind het ‘Zuid-Afrikaans’ echt te grappig. Alexander Wang heeft voor deze combinatie gekozen, omdat hij is opgegroeid in een Mtv-generatie waarbij muziek altijd belangrijk is geweest, hij vind het dan ook de perfecte combinatie met zijn lentecollectie.

Kijk HIER voor de video van de campagne.

Geef een reactie

