DAGJE ANTWERPEN


Vandaag was het laatste Solden-weekend in Antwerpen aangebroken. En daarom besloot ik met een vriendin om nog maar eens op zoek te gaan naar de laatste koopjes. Het was zoals verwacht wel heel erg druk, lange rijen voor de paskamer en lange rijen voor de kassa. Maar we zijn redelijk geslaagd. Ik heb een paar schoenen gekocht bij Zara van €89,95 voor €25,00, koopje! En (hoe kan het ook anders) twee stuks van de nieuwe collectie. Ik ben daar zo slecht in, want als ik die overvolle rekken zie met al die spullen die erop en eronder gegooid zijn, neig ik er toch altijd naar om tussen de nieuwe collectie te gaan kijken. Ik heb nog een assymetrische rok gekocht, voor kort en achter lang en een gehaakte zwarte trui, altijd goed(alles bij Forever21).

2 thoughts on “DAGJE ANTWERPEN

  1. Ik was 3 weken terug ook in Antwerpen en toen was het al verschrikkelijk druk.
    Heb je nog ontzettend lang in de rij gestaan als je wilde betalen?

    Leuke laarsjes trouwens!

Geef een reactie

