OUTFIT: 08012012


Sinds afgelopen week heb ik een nieuwe camera, een Canon 550D. Ik ben er echt superblij mee, al is het wel even wennen natuurlijk. Ik heb al een aantal mooie kiekjes gemaakt en vandaag heb ik ook outfitfoto’s gemaakt. Het broekje is van Forever21, de schoenen van Shick, Jas van H&M Trend en zwart shirt met transparante achterkant is van Zara.


One thought on “OUTFIT: 08012012

  1. Mooie foto’s!
    Ik zit ook te twijfelen om een Canon 550D 60D of zelfs 7D te kopen. Maar die 7D is zo zwaar denk ik. Vind je de Canon 550D makkelijk in gebruik en makkelijk mee te nemen/zeulen?
    Je kunt ook ontzettend mooi filmen met de 550D, dat moet je echt uit proberen.
    CarlyCristman had een paar video’s waarvan ik echt onder de indruk was….Bleek het 550D te zijn!🙂

Geef een reactie

