CITY SHOTS ANTWERP

De Acne store!!

etalagepoppen in de Fish&Chips

graffiti artist in de etalage van Fish&Chips

Vandaag ben ik naar Antwerpen geweest met mijn zusje en een vriendinnetje van haar. Niet omdat ik heel graag wilde shoppen, maar ik wilde graag toch een dagje er tussen uit in de vakantie. Eigenlijk vliegt de vakantie voorbij door alle feestdagen. Ik heb nog een jurkje in de uitverkoop kunnen scoren voor Oud en Nieuw en een kadootje voor m’n vriend(eigenlijk is het 1 januari pas officieel uitverkoop, maar in verschillende winkels kan je al koopjes scoren).

Geef een reactie

