OUTFIT: BLACK CABLE

Sweater – Zara
Socks – Veritas(be)
Boots – Primark
Ring – H&M
Bracelet – H&M

Het is alweer een tijd geleden dat ik een outfitpost heb geplaatst en dit is dan ook maar een geimproviseerde, omdat ik de tijd niet echt kan vinden om goede foto’s te maken. Daarnaast ben ik ook hard aan het sparen voor een spiegelreflexcamera en waarschijnlijk heb ik die in januari. Gisteren was ik in Gent om kerstinkopen te doen en heb een comfi, maar trendy zwarte sweater gekocht bij Zara. Deze heb ik gecombineerd met een legging en gebreide sokken eroverheen en stoere boots.

Geef een reactie

