FASHIONABLE KIDS II

Ik heb al eens eerder een kids-post geplaatst en het leek me leuk om nog eens wat fashionable kids op een rijtje te zetten. Kids worden steeds hipper gekleed(vaak niet omdat ze dat zelf willen, maar omdat hun ouders dat zo schattig vinden) en er komen dus ook steeds leukere foto’s online van hippe kinderen. Als ik zelf een kindje zou hebben zou hij of zij er ook volgens de laatste trends bij lopen ben ik bang, daarom vind ik het ook zo leuk om de foto’s te bekijken. Mini-vans, mini-uggs en (nep)bontjasjes voor meisjes, alles komt voorbij en het ziet er heel schattig uit! Toch?

Geef een reactie

