SPRING COLLECTION NEW YORKER 2012

€ 9,95

€ 14,95

€ 16,95

€ 29,95

€ 24,95

€ 39,95

€ 39,95

€ 39,95

€ 6,95

€ 6,95

€ 16,95

€ 16,95

€ 34,95

€ 12,95

De winter moet er nog aankomen, maar de mode loopt altijd een seizoen voor en daarom stromen nu de Spring collecties al binnen in m’n mailbox. Zo ook de collectie van New Yorker. Ik koop er vaak kleding, maar ik vind dat je altijd wel even moet zoeken voor je iets leuks hebt gevonden. In de uitverkoop heb ik er ook al een aantal keer hele leuke jasjes gekocht voor € 10,- p.s. Geen geld!
Dit zijn de items die ik geselecteerd heb van de Spring 2012 collectie. Ik vind vooral the American-short geweldig en de geprinte t-shirts zijn ook erg leuk.

Geef een reactie

