RECEIVED MY WELIKEFASHION-PACKAGE!

Ik zat al continu online te volgen waar mijn pakketje was en toen ik zag dat de chauffeur onderweg was en ik nog niet thuis dacht ik meteen ‘shitttt’. Maar uiteindelijk was ik net op tijd thuis om de doos van Welikefashion.com aan te nemen. En wat zit er in? Mijn nieuwe laarsjes van MoS Copenhagen. Sneakers met een sleehak erin, ideaal want zo krijg je wel de houding die je hebt als je hakken draagt, maar je kan ze wel casual dragen en ze zitten heerlijk!

Geef een reactie

