AVANT GARDE STOPT

Vorige week ging ik naar de supermarkt en meestal neem ik dan een magazine mee om mezelf weer even te updaten met de laatste modetrends. Mijn voorkeur gaat dan vaak uit naar de Avant Garde, een mooi en vernieuwend blad, met altijd mooie fotoshoots erin en meestal een aanlokkelijke cover. Zo ook deze keer, Lieke van Lexmond op de cover met een septum piercing(neus). Ik vind het best heftig om Lieke van Lexmond zo neer te zetten, maar dus wel vernieuwend en het is een prachtige foto.
Helaas kreeg ik gisteren te horen dat Avant Garde er mee stopt. Het magazine heeft te weinig advertentie inkomsten en moet er dus na 31 jaar(!) een punt achter zetten. De grondige restyling van het blad dat vorig jaar plaatsvond heeft niet meer mogen baten en dus is het nummer dat nu in de winkel ligt de laatste uitgave.

Geef een reactie

