LATEST PURCHASE AT WELIKEFASHION.COM


Wat ben ik al een tijd op zoek naar een goede kopie van de Isabel Marant sneakers die ik wel te betalen vind. En vandaag stuitte ik op een hele goede namaak op Welikefashion.com. De wedges zijn van MoS Copenhagen en ik hoop natuurlijk dat ze in het echt net zo gaaf zijn als op de foto. Ik heb ze meteen besteld en daarna waren ze dan ook uitverkocht dus helaas voor andere gegadigden! Maar wie weet komen ze nog wel opnieuw binnen. Ik vind het de perfecte schoen voor het najaar: warm, zowel stoer als elegant en comfortabel.

2 thoughts on “LATEST PURCHASE AT WELIKEFASHION.COM

Geef een reactie

