FASHIONJUNKYS BIRTHDAY GIFT

Zoals jullie het waarschijnlijk al hebben kunnen zien aan mijn banner bestaat mijn website deze maand 5 jaar. 5 jaar?! Ja, zo lang alweer, de tijd gaat snel. In 2006 ben ik begonnen met mijn website, omdat ik iets wilde doen met mijn passie voor mode. Ik ging stukjes schrijven over mode en trends. Natuurlijk werd m’n website toen nog niet zo goed gelezen als nu, maar het was leuk om de positieve reacties te horen van mensen.

Een tijdje heb ik foto’s gemaakt op evenementen in de regio en ook die zorgden voor goede kijkcijfers. Mensen willen toch zichzelf terugzien op foto’s, wat me toen ook wel aan het denken heeft gezet, alleen vergt het teveel tijd voor mij om dit te blijven doen.

Sinds een aantal maanden heb ik mijn website opgebouwd met WordPress. Dat was even wennen voor mij, maar ik ben erg blij met het resultaat. De website oogt professioneler en wordt beter bezocht. In die 5 jaar ben ik al 4 keer in Berlijn geweest, wat toch wel mijn favoriete modestad is geworden; heerlijk underground en ‘street’. Een stad waar ik heel veel inspiratie op heb gedaan. In de afgelopen jaren ben ik ook 3 keer naar de modefabriek gegaan en heb diverse modeshows bezocht.

Het is voor mij niet altijd even makkelijk om alle evenementen te bezoeken waar ik voor uitgenodigd wordt, omdat ik nu eenmaal niet zo centraal woon, maar dat maakt ook wel weer dat de website heel diverse artikels heeft.

Omdat ik het super vind dat jullie mijn website volgen wil ik graag iets weggeven en dat is deze WeWood watch van I-WATCHER! Het is een 100% ECOLOGISCH product en de horloges zijn volledig gemaakt van hout!

 

Wil jij kans maken op zo’n hip en duurzaam horloge?

 

Like I-Watcher op Facebook
Like FASHIONJUNKY op Facebook en LAAT DAAR OOK EVEN JE E-MAILADRES ACHTER IN EEN REACTIE!!

 

 

 

11 thoughts on “FASHIONJUNKYS BIRTHDAY GIFT

Geef een reactie

