LATEST PURCHASES: VINTAGE KNITWEAR

Ik heb weer een leuk winkeltje gevonden, en dit keer alweer in Middelburg. Het ruikt er muf en het is er klein en vol, maar dat is juist het leuke eraan. Een vintage winkel met echte vintage artikelen, uit de jaren 70,80 en 90. Plateauzolen, glitterjurken, bolhoedjes, legerkisten, je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Ik was zelf op zoek naar een paar leuke truien. Ik vind het echt jammer dat als je de Zara instapt voor een leuke trui, je al snel 50 euro betaald en dan heb je nog niets bijzonders. Daarom ging ik hier op zoek naar de ultieme truien voor het najaar. En ik heb ze gevonden! Een hele leuke neon-roze trui, een blauw met goud gestreepte en een zilveren trui. Helemaal volgens de trends van nu, maar dan vintage. Ik ben er echt super blij mee🙂

2 thoughts on “LATEST PURCHASES: VINTAGE KNITWEAR

Geef een reactie

