‘LIKE’ MIJN ALBUM OP FACEBOOK

Fashiolista en Avantgarde hebben een hele leuke wedstrijd uitgeschreven. Ze bieden fashiolista’s de kans om een shoot voor Avantgarde te stijlen en dat is ergens wel stiekem een droom van mij! Om kans te maken moet je een list maken op Fashiolista onder de naam ‘Avantgarde Style Competition’ en hier je ultieme najaarslook in weergeven, daarna moet je zoveel mogelijk ‘likes’ krijgen op Facebook. Daarom wil ik jullie vragen of jullie ook mijn album op Facebook willen liken en me daarmee willen helpen op weg naar deze prijs!

Hier kan je mijn album liken: MIJN ALBUM

 

 

Geef een reactie

