HOTSPOT: NXT MIDDELBURG

Aangezien ik nu stage loop in Middelburg ben ik hier toch iets vaker te vinden dan in Terneuzen. En Middelburg kent veel leuke en lekkere eettentjes, in eerste instantie wilde ik vandaag gaan lunchen bij de Honey Pie, waar ze versgebakken scones en bagels serveren en waar je ook terecht kan voor een overheerlijke high tea. Maar helaas konden we daar niet terecht voor een bagel vandaag omdat het scones woensdag was, dus besloten we naar NXT te gaan. Waarover ik al een lovende recensie zag staan op de PZC website. Dit betrof avondeten dus dan kan ik nu mooi mijn oordeel geven over de lunch. Ik vond het heel erg lekker en vooral het hippe, trendy interieur en orginele inrichting vond ik erg leuk. Ik koos voor een bruin broodje met Zalm, kappertjes en creme fraiche. Als ik thuis zelf een broodje zalm maak kan dat nog al eens wat droog zijn, maar dit was heerlijke verse zalm. Het gerecht werd geserveerd met groente. Verder is er een ruime keuze aan broodjes, soepen en salades, dus voor ieder wat wils.
Volg NXT ook op Twitter 

Geef een reactie

