TREND KRAAGJES II

Ik vond de trend met de kraagjes zo leuk dat ik nog even verder gaan zoeken ben naar nog meer inspiratie om het zelf te doen of gewoon om te kijken waar je kraagjes kan kopen. De eerste shop waar ik aan dacht was ASOS, omdat zij altijd de laatste trend binnen hun collectie hebben en daar was ik ook aan het juiste adres. Voor een prikkie heb je hier een leuk kraagje, in verschillende soorten en maten, met kraaltjes, geborduurd, van leer of juist een recht opstaande katoenen kraag. Ik vind er een paar hele leuke exemplaren tussen zitten!

One thought on “TREND KRAAGJES II

Geef een reactie

