NEW LOOK LOOKBOOK FALL 2011


Ik ben de laatste tijd niet zo fan meer van New Look, ik vind niet echt dat er 1 lijn in de collectie zit. De schoenen vind ik altijd helemaal super daarentegen. Ik heb voor jullie de lookbook foto’s van winter 2011. Er zitten best wat leuke items tussen zoals de funky jaren 70 jurkjes en de flared pants, maar daar moet je natuurlijk wel een beetje lef voor hebben. Het is allemaal heel vrolijk, zowel de kleuren als de printjes en dat is natuurlijk ook wel leuk, de herfsttinten bruin, beige en aubergine heb ik de laatste tijd al meer voorbij zien komen en daar hebben we nu al wel weer zin in. Okergeel is zoals jullie misschien al wisten DE kleur voor dit najaar en die zien we ook een aantal keer terug komen in de collectie.

Geef een reactie

